بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی


بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی:مطمئنا تایلند تنها کشوری در جنوب آسیا نیست که دارای سواحل زیبا و جذاب است، کشور مالزی داری یکی از زیباترین و بهترین سواحل دنیاست که با توجه به سلایق مختلف متفاوت و بهترین مکان برای مسافرت و تجربه های ساحلی جدید است. در ادامه لیستی از بهترین سواحل مالزی و بهترین اقامتگاههای آن را به شما معرفی میکنیم.با ما همراه شوید:

Bunga Raya Island

این اقامتگاه در یک محل بکر و دور از محل های عمومی در نزدیکی شهر کوتا کینابالو، قرار دارد.در هر اتاقی از این مجموعه ، وسایل صوتی تصویری، اینترنت پر سرعت و بار نوشیدنی وجود دارد.همچنین بالکن هایی در هر اتاق با منظره ای زیبا رو به دریا و ساحل که به مسافران آرامش میدهد. در سواحل این قسمت از مالزی آرامش و زیبایی فاکتورهایی است که شما را بسیار خرسند خواهد کرد.

The Westin Langkawi

این اقامتگاه در جزیره ی لنکاوی واقع شده است، در یک منطقه روستایی و آرام که ساحل خصوصی این اقامتگاه نکته مهم این مکان است.تمام اتاق ها و معماری سایر قسمت های این مکان به سبک مدرن ساخته شده است.مسافران میتوانند از استخرهای آب گرم این اقامتگاه و یا استراحت در سواحل بی نظیر این جزیره و ساحل زیبای آن لذت ببرند.

Tanjung Rhu

این اقامتگاه در قسمت بالای جزیره ی لنکاوی قرار دارد و یکی از آرام ترین و زیباترین سواحل جزیره در این مکان واقع شده است. این مکان تنها اقامتگاه در آن ناحیه از جزیره است و کاملا محیطی خصوصی و آرام را برای مهمانانش فراهم میکند. منظره کناری اقامتگاه دارای غار قدیمی سنگ آهک و قسمت های بکر و خالی از سکنه است. هر اتاق این اقامتگاه بزرگ و دارای پنجره های بلند و وسیع است که شما بتوانید از نسیم گرمسیری و منظره ی دلربا و بی نظیر درختان و ساحل لذت ببرید.

Shangri-La’s Tanjung Aru

این اقامتگاه در میان طبیع ت جزیره ی کوتا کینابالو واقع شده است.این اقامتگاه بالکن های اختصاصی در اختیار مهمانانش قرار میدهد و شما میتوانید از یکی از بهترین مجموعه های آب گرم که در این مجموعه واقع شده است استفاده کنید.این اقامتگاه دارای ۶ رستوران و بار کامل و عالی است.

Shangri-La’s Rasa Ria

این اقامتگاه نیز نزدیک به وسط جزیره ی کوتا کینابالو واقع شده.هتل نزدیک به سواحلی بکر و دارای آب زلال و شفاف که زیبایی فوق العاده ای دارد.این اقاکتگاه دارای امکانات بسیار کاملی است که باعث می شود مسافران از اقامت در آنجا و نزدیک بودن به منظره ای فوق العاده از ساحل و طبیعت بهترین اوقات را سپری کنند.

Pangkor Laut

این اقامتگاه در جزیره ای خصوصی واقع در سواحل غربی مالزی است.هیچ اقامتگاه دیگری در این جزیره وجود ندارد.همین علت باعث شده است که فضای بکر و بی سر وصدا و ساحل کم رفت و آمد آرامشی واقعی به مسافرانش ببخشد.از اتاق های هتل مناظر مختلفی از جنگل، ساحل و دریا مشخص است و جلوه ی خیره کننده و زیبایی دارد.

Four Seasons Resort Langkawi Malaysia

این اقامتگاه در ساحل “Tanjung Rhu” واقع شده است. میهمانان این هتل از صدای آرامش بخش دریای آندامان و منظره خاص و بی نظیر طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند. محل اقامت مهمانان این هتل با معماری سنتی مالزیایی طراحی شده است و دارای طبقات چوبی با سقف های بلند و ایوان های بزرگ است. اقامتگاه های خصوصی هتل نیز محیطی بسیار خصوصی و خاص را برای مهمانان فراهم کرده است.

منبع : http://www.delgarm.com

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی


برچسب ها: بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی ,
[ بازدید : 379 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 15 بهمن 1395 ] [ 19:52 ] [ امیر ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]